AGF: Ekstrem betydning

Kommerciel direktør i AGF glæder sig til samarbejdet med Royal Unibrew

Royal Unibrew har været på rov i AGF, og det har betydet, at det, der nu hedder NRGi Arena bliver til Ceres Park, og at Ceres også kommer til at være trøjesponsor.

Det vækker glæde hos Jørn Klinge, der er kommerciel direktør i AGF.

- Der er ingen tvivl om, at Ceres' navn vægter højt og har en ekstremt stor betydning for Aarhus og vores fans. Så både fra et forretningsmæssigt og et historisk perspektiv føles det ganske rigtigt, siger Jørn Klinge til TV 2 | ØSTJYLLAND.

Se: Skal hedde Ceres Park

Aftalen med Royal Unibrew løber til 2020, og Jørn Klinge er tilfreds med, at aftalen har lange udsigter.

- Vi kan kigge på den lange bane nu, og det har gode perspektiver for både klubben og Royal Unibrew.

For mange er Ceres og AGF tæt forbundne. Ceres har været trøjesponsor fire gange indenfor de seneste ti år, og nu vender de altså tilbage.

- I forhold til fansene og hele Aarhus er der ingen tvivl om, at AGF vil blive husket fra tidligere tider, og det glæder mig, at det er lykkedes at lande en aftale, siger Jørn Klinge.