Jobannonce i stort format
Bryggeriet Ceres kombinerer jagt på ny produktchef med reklamekampagne i gadebilledet.
De næste par uger vil ikke mange århusianere være i tvivl om, at det lokale bryggeri Ceres søger en ny produktchef. Stillingsopslaget er ganske utraditionelt basuneret ud på 15 mandshøje plakater, som er sat op rundt om i de centrale dele af byen.
Denne kombination af en jobannonce og reklamekampagne er ifølge bryggeriet selv ikke tidligere set i så stor skala i Danmark. Koncernen Royal Unibrew, der ejer Ceres, har tidligere prøvet fremgangsmåden i København, men ikke i så stort omfang, som det nu sker i Århus.
- Med denne stillingsannonce ude i byen satser vi på at ramme den type, som vi er ude efter: En udadvendt person, der aktivt bruger byen, siger Steffen Hjermind, marketingchef hos Ceres.
Han er dog formentlig heller ikke ked af, at initiativet også virker som en mere generel reklame for bryggeriet.
Se mere i TV2 / ØSTJYLLAND kl. 19.30.