Interviewer byens spidser
Prominente randrusianere skal spørges til råds i forbindelse med stor pr-kampagne.
En række prominente randrusianere får mulighed for at fortælle om deres syn på byen i forbindelse med byens storstilede pr-kampagne.
Randers Kommune satte i sidste måned reklamefirmaet Eleven Danes til at lave en storstilet markedsføringskampagne, der skal forsøge at forbedre byens ry. Som første led i pr-projektet har Eleven Danes besluttet at rette mikrofonerne mod 25 af byens borgere, der får mulighed for at fortælle om deres syn på Randers og deres visioner for dens fremtid.
Blandr de 25 interview-personer er der en række prominente randrusianere som borgmester Michael Aastrup Jensen (V), kommunaldirektør Steffen Røntorp og håndboldtræner Morten Arvidsson.
- De 25 personer er sammensat, så de forhåbentlig og formentlig giver et nuanceret og alsidigt billede af vores by og de muligheder, den rummer, forklarer kommunens informationschef, Jens Ole Hersom.