Århus Festuge skal lære af SAS
De to virksomheder tager hul på utraditionelt samarbejde om at lære af hinandens kvaliteter.
To så forskellige virksomheder som SAS og Århus Festuge har netop aftalt at begynde et utraditionelt nyt samarbejde. De to selskaber skal nemlig lære af hinanden, fordi de mener, at de hver især har kvaliteter, som partneren har brug for fremover.
- SAS er en af de mest spændende virksomheder i Danmark, og med den nye stil og måden de håndterer selv store omvæltninger på, kan man kun være imponeret. Jeg glæder mig meget til samarbejdet og ikke mindst til at lære en masse af en kompetent marketingdirektør som Jens Aaløse, siger generalsekretær Martin Lumbye, Århus Festuge.
Som en del af aftalen indtræder Martin Lumbye som leder af SAS Advisory Board, der skal være en kreativ udviklingsgruppe for SAS. Samarbejdsaftalen mellem SAS og Århus Festuge løber i første omgang over tre år.
/ritzau/