Midttrafik beder passagerer om tommel-op eller ned

Midttrafik og PassagerPulsen hos Forbrugerrådet Tænk giver torsdag passagerer mulighed for at give kritik til busselskabet

I Horsens og Silkeborg har buspassagerer torsdag mulighed for at give ris og ros til Midttrafik. Det sker, når PassagerPulsen hos Forbrugerrådet Tænk deler spørgeskemaer ud til travle pendlere:

- Vi håber, at der er en masse passagerer, der svarer på vores spørgeskemaer, så vi har noget godt at gå videre med til trafikselskaberne, i det her tilfælde Midttrafik, for at få dem til at lave nogle forbedringer for passagererne, der bruger deres busser, siger Mette Boye, der er afdelingschef hos PassagerPulsen.

Unge glade for mobilbetaling i bybusser

Midttrafik vil bruge svarene på spørgeskemaerne til at give passagererne en bedre busrejse med hensyn til alt fra afgangsintervaller til stemning blandt de medrejsende og chaufføren:

- Kollektiv transport er noget, der betyder rigtig meget for vores hverdag, og som også nogle gange kan gøre, om det bliver en god eller en dårlig dag, så der er stor lyst til at bidrage til vores undersøgelse, siger Mette Boye.

Du har også mulighed for at svare på spørgeskemaet, ved at sende en SMS til 445 med teksten "Midt".

Du kan også se mere i videoen øverst i artiklen.

Mistænkeligt dødsfald på Vilhelm Bergsøes Vej i Aarhus Vest.

Politiet undersøger mistænkeligt dødsfald i Aarhus Vest

glatte veje glat vej vintertrafik trafik

Politiet advarer: Spejlglatte veje giver fem trafikuheld på en time

test corona covid-19

33 smittede danskere har fået falsk negativ test i Dubai

Bare Vin

play SoMe-shopping hjælper trængte virksomheder: Vin-banko og fremvisning af tøj hitter

karen_klarbaek.jpg

Krisen har ikke ramt Karen: Hun sælger masser af garn

Michael Aastrup Jensen

Politiker om rejse til Dubai: Jeg passede mit job