Regionaltog med overskæg
Arriva går ind i Movember-kampagnen
Burt Reynolds, Charles Chaplin, Tom Selleck, Groucho Marx har nu alle én ting til fælles med Arrivas regionaltog. De har ladet overskægget gro.
Overskægget er symbolet for kampagnen Movember, der har til formål at skabe opmærksomhed omkring mænds sundhed.
- I Arriva er vi glade for at kunne bidrage til denne vigtige sag. Rigtig mange mennesker er dagligt i kontakt med vores busser og tog, og det vil vi gerne udnytte til at kommunikere nogle vigtige budskaber. Mænds sundhed er et vigtigt anliggende også for os, og derfor vil vi gerne opfordre så mange som muligt til at gro overskæg i november, forklarer Jonas Permin, kommerciel chef i Arriva
Medarbejdere og passagerer kan blive barberet gratis i forbindelse med kampagnens start. Arriva har booket tre barberer, der gratis vil barbere passagerer og chauffører på Silkeborg station tirsdag eftermiddag
Læs mere om Movember her