Nyt navn på spillertrøjen
AGF indgår ny sponsoraftale
Når AGF-spillerne løber på banen mod FC København den 23. februar, bliver det med et nyt navn på brystkassen.
Fodboldklubben har netop indgået en ny tre-årig sponsoraftale med Arbejdernes Landsbank. Det betyder, at bankens navn og logo fremover vil være at finde på spillernes trøjer.
Den nye sponsor er ikke helt ny i kulissen i AGF. I en pressemeddelelse fortæller kommerciel direktør i klubben, Jørn Klinge, at banken og AGF er mangeårige samarbejdspartnere:
- Der er her tale om en erfaren spiller på vores hold, og vi er stolte over, at Arbejdernes Landsbank - som i øvrigt har samarbejdet med AGF igennem mange år - nu har valgt at udvide samarbejdet massivt til også at blive eksponeret på vores trøjer. Banken er meget bevidst om, hvordan aftalen skal aktiveres, og de erfaringer og den viden, den bringer med ind i samarbejdet, vil helt sikkert komme hele klubben og vores mange interessenter til gavn, siger Jørn Klinge, kommerciel direktør i AGF Fodbold.
Har store forventninger
For Arbejdernes Landsbank er sponsoratet en mulighed for yderligere profilering og synlighed i Østjylland. Banken åbnede for nyligt endnu en filial i Aarhus og håber, at sponsorsamarbejdet kan være med til at forstærke den positive udvikling:
- Vi har store forventninger til, at vores samarbejde med AGF vil kunne bidrage positivt til denne udvikling - ikke mindst på erhvervsområdet, hvor vi oplever stigende interesse for vores services og ydelser. Her er vi sikre på, at samarbejdet med AGF og det stærke erhvervsnetværk omkring klubben vil være til stor glæde for begge parter, siger Lisbeth Holm Benattia, marketingchef i Arbejdernes Landsbank.
AGF ligger lige nu på ottendepladsen i Superligaen.