Markedsfører sig ud af krise

Tivoli Friheden fordobler sit reklamebudget i håb om at lokke flere gæster indenfor.

Tivoli Friheden har svært ved at trække besøgende indenfor, og den århusianske forlystelsespark har derfor besluttet at fordoble sit reklamebudget.

Tivoli Frihedens nye direktør, Henrik Ragborg Olesen, har fået foretaget en markedsundersøgelse, der viser, at kun 20 procent af århusianerne benytter parken. Da undersøgelsen samtidig viser, at langt de fleste af tivoligæsterne er godt tilfredse med deres besøg, mener Henrik Ragborg Olesen, at Tivoli Friheden i højere grad skal satse på markedsføring end på nye forlystelser:

- For eksempel er børn meget afgørende for, hvor familieturene går hen Hvis børnene ikke har set nogen tv-spots om Tivoli Friheden, kan de let glemme, at vi eksisterer, siger han til nyhederne i TV 2 / ØSTJYLLAND's MiddagsMagasin.

Arriva Skjern Aarhus tog

Arriva ramt af to fejl på én gang - kostede stribevis af aflysninger

jul Randers Storcenter julen julehandel julemand julemanden

Færre kunder og ensretning af butikker: Hvad betyder de nye restriktioner for din julehandel?

kløvedal

playKløvedals ejendom solgt med klækkelig rabat

Kildemosen

Tragedie på plejecenter: Tre ud af otte beboere er døde - flere er isoleret

Marcel Meijer

Tre døde på plejecenter: Min sværeste dag som borgmester

gymnasiet gymnasium student studenter

Skole revser forslag: Ingen har spurgt os