Markedsfører sig ud af krise

Tivoli Friheden fordobler sit reklamebudget i håb om at lokke flere gæster indenfor.

Tivoli Friheden har svært ved at trække besøgende indenfor, og den århusianske forlystelsespark har derfor besluttet at fordoble sit reklamebudget.

Tivoli Frihedens nye direktør, Henrik Ragborg Olesen, har fået foretaget en markedsundersøgelse, der viser, at kun 20 procent af århusianerne benytter parken. Da undersøgelsen samtidig viser, at langt de fleste af tivoligæsterne er godt tilfredse med deres besøg, mener Henrik Ragborg Olesen, at Tivoli Friheden i højere grad skal satse på markedsføring end på nye forlystelser:

- For eksempel er børn meget afgørende for, hvor familieturene går hen Hvis børnene ikke har set nogen tv-spots om Tivoli Friheden, kan de let glemme, at vi eksisterer, siger han til nyhederne i TV 2 / ØSTJYLLAND's MiddagsMagasin.

Skærmbillede 2020-11-30 kl. 22.31.10

play Folkekirker tænker kreativt: Sådan kan vi alle komme i kirke til jul

e5c340af-16a5-4561-8a3b-19e3c1155acf.jpg

Sne og slud er på vej ind over Danmark

IMG_1506

play Se Michaels vilde julebil: - Jeg vil sprede glæde i en svær tid

IMG_2530

playØstjyske pirater vil erobre verdenshavene og bringe guldet hjem

0c656f4e-9bfc-4846-9866-ff32db2192df

Randers-træner smittet med coronavirus

Skærmbillede 2020-11-30 kl. 19.18.06

Vejdirektoratet erkender: Asfalt larmer for meget – erstatning på vej til flere husejere