Få hjælp til borger.dk

Kommunerne udvider den digitale hotline

Fremover kan borgerne i de 19 midtjyske kommuner ringe til Den Digitale Hotline på hverdage, om aftenen og i weekenden, hvis de kører fast i en digital selvbetjeningsløsning på kommunens hjemmeside eller på borger.dk.

- Både i Aarhus og på tværs af kommunerne i Region Midtjylland er vi meget optaget af, at borgerne skal kunne opleve det let og effektivt at bruge de digitale selvbetjeningsløsninger. Derfor er Borgerservice gået sammen med de andre kommuner i regionen om en fælles hotline, hvor borgerne kan ringe og få vejledning de fleste dage og aftener om ugen, siger rådmand for Kultur og Borgerservice i Aarhus Kommune Rabih Azad-Ahmad (Rad. Venstre) i en pressemeddelelse.

Hotlinen er en udvidelse af en eksisterende hotline i de 19 kommuner. Hidtil har den kun været åben søndag-torsdag om aftenen, men nu kan borgerne ringe ind mandag-torsdag kl. 9-21, fredag kl. 9-17 og søndag kl. 17-21.