Bon Jovi-arrangør svarer på kritik

Manden bag den udskældte Bon Jovi-koncert på Djursland bliver interviewet direkte på TV 2 | ØSTJYLLAND fredag aften.

De koncertgæster, der ventede forgæves på bussen til torsdag aftens rockkoncert på Gl. Estrup kan henvende sig på mail til koncertarrangørerne, hvis de ønsker at klage over, at de gik glip af koncertoplevelsen.

Mange vrede og skuffede koncertgængere har fortalt TV 2 | ØSTJYLLAND, at de ventede forgæves på den bus, de var blevet lovet fra ELRO Randers til koncertpladsen. Bussen nåede på grund af det store trafikkaos på vejede omkring koncerten ikke at køre det ventede antal gange mellem Randers og Gl. Estrup.

Koncertarrangør Leif Bressum garanterer dog ikke, at en henvendelse på mail til arrangørerne betyder, at nogen får deres penge tilbage for billetten:

- Jeg står midt i det hele og har arbejdet i døgndrift i flere dage. Jeg skal først have undersøgt til bunds, hvad der er sket, siger han til TV 2 | ØSTJYLLAND.

<b>Leif Bressum svarer på kritikken af Bon Jovi-koncerten i aftenens udsendelse klokken 19.30.</b>

Hvis du mener, at du har krav på tilbagebetaling, kan du skrive til arrangørerne på:

<a href="mailto:info@bonjovi-denmark.dk">info@bonjovi-denmark.dk</a>