AGF's brand skal tiltrække spillere

Efter oprykningen til SAS Ligaen kan klubben gøre brug af sit brand og størrelse, når den skal lokke nye spillere til Århus, mener spilleragent.

AGF er ikke længere til grin. Klubben er efter sommerferien igen at finde i SAS Ligaen, og sportschef Brian Steen Nielsen er i fuld gang med at sondere terrænet for at forstærke mandskabet.

Men sportschefen har travlt, for allerede om en måneds tid skal AGF-holdet spille sin første kamp i den ny sæson. Men måske har Brian Steen Nielsen en fordel, fordi AGF klinger velkendt i alle spilleres øren.

- AGF har jo et brand, og det kan være en fordel frem for andre klubber. Der har været en periode, hvor AGF har haft uro med udskiftning på leder- og trænerposter, og dér har klubben måske været knapt så attraktiv. Men nu er AGF tilbage igen, klubben er stor og har et godt navn. Jeg tror, at det kan være medvirkende til, at det er en klub, som mange godt kunne tænke sig at spille for, siger spilleragenten John Sivebæk, som selv afsluttede sin aktive karriere med en enkelt sæson hos århusianerne tilbage i 1996-97.

<B>LÆS OGSÅ:</B>
<a href="http://tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=14579">Billedserie: AGF i SAS Ligaen (18/6)</a>
<a href="http://tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=14577">Randers-fans ønsker AGF tillykke (18/6)</a>
<a href="http://tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=14565">Madsen, Lucena og Berg på vej til AGF (18/6)</a>
<a href="http://tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=14560">AGF skal på indkøb (17/6)</a>
<a href="http://tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=14557">Oprykningen en realitet (17/6)</a>